kisah LALA dan LULU

|
Disebabkan ku skrg udah bujang, maka kini ku hanya berteman kn LALA dan LULU. Siapa kah mereka?? jeng3....jgn la pk bukan2. adoi!! mereka hanya lah sepasang hamster yg sgt cumil. mereka ku pelihara kat hostel. letak kat bilik. every weekend ku akan mandi kn dorg n maen2 ngan diorg. naseb dorg x gigit. Actualy nama LALA dan LULU 2 adalah name yg special. nk tau ke sbb pe? sbb da smbdy 2 gak bela hamster yg nama LALA dan LULU. of coz dia dia pnah jd sbahagian idp ku. tp tu dlu. skrg laen. kalo tgk gelagat LALA dan LULU sgt cmil.

si LALA ( hamster betina ) sgt kuat tido. dh la 2, suke tido baring. skali t
gk lawak pon ada. yg si LULU ( hamster jantan ) lak keja ny asik lari sane.lari sini.naek trun tangga n maen roling dlm cage. LALA dan LULU ni ku beli time ku keja kat BPMALL. kn ari 2 ku dh story yg kat sebelah kiosk akak ku kn da PET'S SHOP. ku bli mereka dgn harga pakej RM150 siap cage + makanan + vitamin + shampoo + pasir hamster + hamster 2 eko.

ku nk cite cikit la pasal LALA dan LULU ni. ari 2 kn beli kat BPMALL. so ku bawak mereka menjelajah naek bas dr johor ke perak. mesti dorg
sronok jalan2 ngan ku. sian LALA dan LULU yg pnting rmai org suka kn LALA dan LULU time ku kat pudu n stesen bas . at lis dorg dh da pngalaman jalan2 bersama ku. hihihihihihi... so skrg ni kalo da mase lapang n busan2 ku maen je ngan LALA dan LULU. mereka sgt bes!!

Pakej set berharga RM150 kepunyaan ku.


LALA si betina di belakang suke maen, mkn & zZzZzZz....manakala LULU si jantan di depan suke ngendap org & lari2 mcm org gila!!

2 comments:

epalhijaumanis said...

comel la...lu..kim slm kt nyer

Esya Natsha said...

sekarang ade ke??
nak tengok!
cute nyew!~